درباره سازمان > بیانیه حریم خصوصی

بیانیه حریم خصوصی
قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله بیانیه حریم خصوصی  اداره کل بهزیستی  استان قزوین را به اطلاع میرساند:
 
تارنمای اداره کل بهزیستی استان قزوین ،  امکان برقراری ارتباط مستقیم شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی معرفی بهزیستی مدیران-  شماره تلفن و ایمیل مدیران اداره کل بهزیستی استان موجود می باشد. در این قسمت شما میتوانید با مدیران حوزه های مختلف سازمان ارتباط برقرار نمایید.
برای ارتباط و انعکاس شکایت می توانید از بخش ثبت شکایات الکترونیکی در سامانه به آدرس Request.behzisti.net  شکایت خویش را مطرح نمایید و همچنین از بخش زیر مجموعه ها حوزه مدیریت دفتر مدیریت عملکرد شکایات خویش را مطرح نموده و به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

تارنمای اداره کل بهزیستی استان قزوین بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم‌های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی‌گیرد.


جمع‌آوری اطلاعات شخصی شما

اداره کل بهزیستی استان قزوین  اطلاعات هویتی و شخصی ـ مانند آدرس ایمیل، نام و شماره تلفن یا آدرس خانه و محل کار شما ـ را گردآوری می‌کند. هم‌چنین این اداره کل اطلاعات جمعیت‌شناختی ناشناس، که مختص به شما نیست، (مانند کد پستی، سن، جنسیت، ترجیحات، علائق و ...) را نیز گردآوری میکند.
هم‌چنین لطفا مدنظر داشته باشید که اگر خود شما مستقیما اطلاعات هویتی و شخصی یا داده‌های حساس شخصی را از طریق اداره کل بهزیستی استان قزوین  افشا کنید، این اطلاعات ممکن است توسط سایرین به کار گرفته شود. این اداره کل هیچ یک از ارتباطات آنلاین خصوصی شما را رصد نمی‌کند.
اداره کل بهزیستی استان قزوین  شما را تشویق می‌کند تا بیانیه حریم خصوصی سایت‌هایی که می‌خواهید از طریق اداره کل بهزیستی استان قزوین  به آن‌ها لینک دهید، مرور کنید؛ به‌گونه‌ای که بدانید آن سایت‌ها چه‌گونه اطلاعات شما را جمع‌آوری، استفاده و منتشر می‌کنند. اداره کل بهزیستی استان قزوین  نسبت به بیانیه حریم خصوصی و هم‌چنین سایر محتواهای سایت‌های خارج از خانواده بهزیستی استان هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

استفاده از اطلاعات شخصی شما

اداره کل بهزیستی استان قزوین  اطلاعات شخصی شما را جمع‌آوری و استفاده می‌کند تا بتواند پایگاه اینترنتی این اداره کل را اجرا کرده و خدماتی که شما درخواست کرده‌اید را ارائه دهد.. هم‌چنین اداره کل بهزیستی استان قزوین  ممکن است از طریق نظرسنجی‌ها به منظور تحقیق و بررسی نظر شما پیرامون خدمات فعلی و هم‌چنین خدمات بالقوه‌ای که ممکن است ارائه شود، با شما تماس بگیرد.
اداره کل بهزیستی استان قزوین  فهرست مخاطبین را به اشخاص ثالث نمی‌فروشد و اجاره نمی‌دهد. ممکن است این اداره کل گاهی به سود یک شریک کاری خارجی (خارج از اینترنت) درباره یک پیشنهاد ویژه‌ای که ممکن است مورد علاقه شما باشد، با شما تماس بگیرد. در این موارد، اطلاعات خاص هویتی و شخصی شما (شامل آدرس ای‌میل، نام، آدرس و شماره تلفن) به شخص ثالث منتقل نمی‌شود. بعلاوه، ممکن است اداره کل بهزیستی استان قزوین  داده‌هایی را با شرکای قابل اعتماد در میان بگذارد تا به ما در راستای اجرای تحلیل‌های آماری، و فرستادن ایمیل یا کارت پستال به شما، فراهم کردن ساپورت جامعه هدف یا هماهنگی ارائه خدمات، کمک کنند. تمامی این اشخاص ثالث نسبت به استفاده از اطلاعات شخصی شما منع شده‌اند.
اداره کل بهزیستی استان قزوین  اطلاعات شخصی حساس (مانند نژاد، دین، جهت‌گیری سیاسی) را بدون اجازه صریح شما استفاده و افشا نمی‌کند.

 
امنیت اطلاعات شخصی شما

اداره کل بهزیستی استان قزوین  اطلاعات شخصی شما را از دسترسی‌ها، استفاده و افشاهای تاییدناشده، حفاظت می‌کند
تغییرات دراین بیانیه

اداره کل بهزیستی استان قزوین  ممکن است گهگاه این بیانه حریم خصوصی را به منظور بازتاب فیدبک‌های مشتریان و شرکت به‌روزرسانی کند. اداره کل بهزیستی استان قزوین  شما را تشویق می‌کند تا به طور دوره‌ای این بیانیه را مرور کنید تا از نحوه حفاظت اطلاعات شما توسط اداره کل بهزیستی استان قزوین  مطلع شوید.
 

 

 

بیانیه راهبرد مشارکت
 

درخصوص داشتن راهبرد مشارکت مصوب به اطلاع می رساند:

1-این سازمان درجهت رسیدن به اهداف سازمانی در حوزه سلامت اجتماعی  نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی جامعه هدف خویش را تامین نماید.

2-
در جهت خدمت رسانی بهتر ، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران ،اداره کل بهزیستی استان  امکان ثبت شکایات ،ارائه انتقادات و پیشنهادات و نظر سنجی را درسایت فراهم نموده است.

3-
دراین تارنما سعی شده کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس پذیری تارنما ، دسترس پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.

4-
اصلاح و بهبود روشهای ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق سایت، ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.

5-
اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ....درسایت سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرح شده است.

6-
شماره تماس و ایمیل مسئولین در سایت و فعالیت تلفن گویای اداره کل بهزیستی استان از سایر اقدامات جهت تسهیل ارتباط جامعه هدف با  مسئولین می باشد.

7-
درج میز خدمت الکترونیک در سایت اداره کل بهزیستی قزوین نیز از جمله فعالیتهای این اداره کل جهت ارائه خدمات غیرحضوری به اقشار تحت پو شش بهزیستی استان می باشد.

8-
شماره تماس روابط عمومی آدرس اداره کل  اداره جهت ارتباط با کارکنان در سایت درج گردیده است.

9-
سامانه پاسخگویی به شکایات جهت ثبت و پیگیری شکایات و سامانه پیشنهادات و انتقادات جهت ارائه انتقاد و پیشنهاد در سایت درج گردیده است

 

 

 

 

 




پیوند ها
آمار سایت
تعداد بازدیدکنندگان کنونی: 8
تعداد کل بازدید کنندگان: 167258